Jäsenyys

Jäsenyys JHL:ssä

Sinä teet työtä, joka ansaitsee arvostusta. Arvostuksen pitää näkyä rahana kukkarossa ja jaksamisena työssä. JHL on ammattiliitto, joka työskentelee päivittäin sinun reilujen työehtojesi puolesta. Liittymällä JHL:n jäseneksi varmistat, että saat:

Ammattiliitossa olet vahvempi! Alta voit ladata tulostettavan liittymislomakkeen. Muista valita, periikö työnantaja jäsenmaksun puolestasi vai maksatko sen itse.

Tutustu JHL:n jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen, siitä selviää, miten käytämme tietojasi.

Me olemme JHL

Lyhenne JHL tulee sanoista Julkisten ja hyvinvointialojen liitto. Olemme Suomen suurin julkisten alojen ammattiliitto, jonka jäsenillä on noin tuhat ammattinimikettä. JHL puolustaa tinkimättä koko laajan ammattikirjonsa etuja ja oikeuksia.

JHL:n tärkein tehtävä on neuvotella jäsenilleen työehdot, kuten esimerkiksi reilu korvaus ja työaika. Tämän lisäksi jäsenten etuihin kuuluvat muun muassa:

Liitto on tukenasi, olit sitten työssä, opiskelija tai työtön. Vakinainen, osa-aikainen, täysipäiväinen. Nollasopimuksella, vuorotyössä. Nuori tai vanha. Maahanmuuttaja tai kantasuomalainen. Nainen, mies tai jotakin muuta. Oli tilanteesi ja taustasi mikä vain, ammattiliitossa olet aina vahvempi.

JHL on myös Suomen edullisin hyvinvointialojen ammattiliitto: maksat jäsenyydestä vain prosentin kuukausituloistasi.

Liity heti. Siten varmistat, että sinua kohdellaan reilusti työelämässä ja työttömyyden kohdatessa.